OXFORD LEARN KULLANIM UYARISI!

Değerli arkadaşlar;

Aktif kullanım sözü vermiş olmanıza ve kullanımınızın sizlere fayda sağlayacağını bilmenize rağmen Oxford Learn Online Arayüzü’ne istekli giriş yapmadığınızı görmekteyim.
Bu konuyla alakalı, son giriş tarihi ve kullanım sıklığı bilgilerinizi velilerinizle paylaştım.
Buradan benzer istatistikleri sizinle de paylaşıyorum ve son kez Online Arayüz kullanımı yapmanız konusunda sizi uyarıyorum.

Aşağıda sizlere 9C ve 9D sınıflarımızın Online Arayüz kullanım bilgileri sunulmuştur:


Tablo 1

9C sınıfı Online Arayüz’e son erişim bilgileri:
 UYARI: Eğer listede yoksanız, sitemi hiç kullanmamışsınız anlamına gelir.
Bu tabloda üstte en sağ kısımda ‘Last Accessed’ sütünu altında görülen tarih ve saat bilgisi szin bu arayüzü en son hangi gün hangi saatte kullandığınızı göstermektedir.YORUM:
Görülmektedir ki karnelerin verildiği 19 Ocak 2018 tarihinden bu güne kadar 9C sınıfından tek bir öğrenci dahi Online Arayüz’ü kullanmamıştır.

Tablo 2
9D sınıfı Online Arayüz’e son erişim bilgileri:

UYARI: Eğer listede yoksanız, sitemi hiç kullanmamışsınız anlamına gelir.
Bu tabloda üstte en sağ kısımda ‘Last Accessed‘ sütunu altında görülen tarih ve saat bilgisi sizin bu arayüzü en son hangi gün hangi saatte kullandığınızı göstermektedir.YORUM:
Görülmektedir ki karnelerin verildiği 19 Ocak 2018 tarihinden bu güne kadar 9D sınıfından (21 kişi) sadece Miray Şahin, Yunus ve Yusuf Aykut Online Arayüz’ü kullanmıştır.GELİN MEVCUT KULLANIMLARA BİR DE DERİNLEMESİNE BAKALIM:

Tablo 3
9C sınıfı Online Arayüz’de ilerleme verileri:


UYARI: 
Eğer listede yoksanız, sitemi hiç kullanmamışsınız anlamına gelir.

 
Bu tabloda sol en başta isminizin hemen yanında yer alan ‘Content‘ sütunu sizin online arayüzle ne kadar iştigal olduğunuzu göstermektedir.
246 rakamı sizin kitapta üzerinde çalışma yapmanız gereken toplam konu sayısını göstermektedir.
Visited‘ ibaresi sizin 246 konudan ziyaret ettiğiniz toplam konu sayısını göstermektedir.
Ve son olarak da yüzdelik (%) olarak verilen rakam bilgisi sizin Online Arayüz’deki toplam konu sayısına nazaran kendi şahsi katılımınızın yüzdelik bilgisidir.YORUM:
9C sınıfından konu çalışmalarına en yüksek oranda katılımın İpek İrgil ve knbagol785 kullanıcı adlı Mustafa Berk Oğuz tarafından yapıldığını görmekteyiz, kendilerini kendi İngilizce öğrenim süreçlerine sundukları katkı adına tebrik ediyorum.
Sınıfın geri kalanında kayda değer bir katılımın gözlemlenemediği bilgisini üzülerek sizlerle paylaşmak istiyorum.



Tablo 4
9D sınıfı Online Arayüz’de ilerleme verileri:
UYARI: Eğer listede yoksanız, sitemi hiç kullanmamışsınız anlamına gelir.
 
Bu tabloda sol en başta isminizin hemen yanında yer alan ‘Content‘ sütunu sizin online arayüzle ne kadar iştigal olduğunuzu göstermektedir.
246 rakamı sizin kitapta üzerinde çalışma yapmanız gereken toplam konu sayısını göstermektedir.
Visited‘ ibaresi sizin 246 konudan ziyaret ettiğiniz toplam konu sayısını göstermektedir.
Ve son olarak da yüzdelik (%) olarak verilen rakam bilgisi sizin Online Arayüz’deki toplam konu sayısına nazaran kendi şahsi katılımınızın yüzdelik bilgisidir.YORUM:
9C sınıfından konu çalışmalarına en yüksek oranda katılımın Yunus Aykut tarafından yapıldığını görmekteyiz, Yunus’u kendi İngilizce öğrenim süreçlerine sunduğu katkı adına tebrik ediyorum.

Sınıfın geri kalanında kayda değer bir katılımın gözlemlenemediği bilgisini üzülerek sizlerle paylaşmak istiyorum.

GENEL YORUM:

Değerli arkadaşlar;

Günümüzün eğitim anlayışı 3 ayaklı bir sitem üzerine ayakta durmaktadır.
Bu sistem şüphesiz öğrenci, öğretmen ve veli işbirliğinden oluşmaktadır.
Sizler; size okulda verilen eğitimin yansımasını ev çalışmaları şeklinde gösteremezseniz, edindiğiniz bilgilerin kalıcılığını sağlayamazsınız.
Dahası bilgiyi günlük yaşamlarının bir parçası haline getiremezsiniz.
Bu durum, yabancı dil eğitiminde çok büyük değeri olan bir ilkenin gözardı edilmesi anlamına gelir ve dil ediniminde gerilemeler yaşanmasına sebep olur.

Sizlerden ricam; tatilde vakit bulduğunuz anlarda, özellikle akşam saatlerinde odalarınıza çekildiğinizde bilgisayar üzerinden Online Arayüz kullanımını yapmanız yönünde olacaktır.

İlgili arayüzü kullanabilmek için 3 adıma ihtiyacınız var:

1- https://enrolment.oxfordlearn.com/?selLanguage=tr    uzantısına gitmek.
2- Kullanıcı adı olarak bize verdiğiniz maili girmek.
3- Parola olarak Oxford1 yazmak

Hepsi bu…

Bu bilgilendirmeyi, bu konuda sizlere yapılan son uyarı olarak ele almanızı istiyor, online arayüz kullanımının 2. dönem derse ilişkin performans değerlendirilmesi yapımında en önemli kriter olarak hesaplanacağının altını çiziyorum.

Saygılarımla…
B2

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir